Правила поведінки в автобусі

Більшість компаній-перевізників встановлюють свої норми поведінки для пасажирів. Ці правила потрібні для того, щоб поїздка була безпечною і комфортною для всіх учасників рейсу. Уточнити правила поведінки зазвичай можна у конкретного перевізника. Але, щоб не звертатися щоразу до перевізників і уникнути неприємних наслідків, рекомендуємо прочитати нижче узагальнену інформацію про правила.

Здесь вы сможете найти квитки на автобус онлайн на выгодных условиях.

Пасажир повинен:

Мати при собі роздрукований квиток на автобус і посвідчення особи, на яке куплений квиток.

Зберігати квиток на протязі всієї поїздки і бути готовим пред'явити квиток і документи контролеру.

Мати при собі документи, які дають пільги на проїзд для дитини (свідоцтво про народження або відмітка в паспорті одного з батьків). Якщо рейс міжнародний, потрібно мати візу і міграційні документи, необхідні для перетину кордону. Пасажир зобов'язаний самостійно з'ясувати інформацію про правила в'їзду в країну в відповідних службах.

Дотримуватися правил провезення багажу, ручної поклажі та тварин, встановлені перевізником. Безкоштовно пасажир може провезти ручну поклажу, розміри якої в сумі не перевищують 120 см (довжина, ширина і висота), коляску для дитини, лижі в чохлі і санки. У багажному відділенні за окрему плату можна провезти два місця багажу. Габарити валізи або сумки (довжина, ширина, висота) в сумі не повинні бути більше 180 см. Багаж оплачується в касі автовокзалу перед посадкою в автобус. Можливість транспортування вихованця, а також тарифи на провезення багажу потрібно уточнити заздалегідь у перевізника. 

Зайняти місце в автобусі відповідно до квитком, якщо тільки в автобусі не передбачається вільна розсадження.

Заходити і залишати автобус тільки після того, як він повністю зупиниться.

Повідомити водієві автобуса або черговому автостанції про забутих безгоспних речах, не доторкаючись до них, а також про горіння, задимлення і запаху гару в салоні.

Дбайливо поводитися з обладнанням автобуса (не псувати оббивку, не робити написи і т.д.). Пасажир несе матеріальну відповідальність за шкоду, заподіяну транспортному засобу, і зобов'язаний відшкодувати його перевізнику.

Пасажиру забороняється:

Вживати в поїздці алкогольні напої та / або наркотичні речовини; сідати в автобус, перебуваючи під впливом алкоголю і / або наркотичних засобів.

Палити в салоні і в туалетах автобуса.

Порушувати громадський порядок, ображати інших пасажирів, лихословити, заподіювати шкоду майну третіх осіб.

Класти свої речі на сусідні сидіння, залишати сумки в проході, на вході і виході, включаючи аварійні.

Їздити в брудному одязі, провозити ганебні і брудні предмети, які можуть забруднити салон і інших пасажирів.

Брати в поїздку токсичні, вибухові, горючі речовини, провозити без чохлів зброю і ножі.

Відкривати вікна без дозволу водія і висовуватися з них.

Відволікати водія під час керування автобусом.

Як вести себе в надзвичайній ситуації

Якщо автобус потрапив у надзвичайну ситуацію (ДТП, пожежа), постарайтеся зберігати спокій і швидко покинути автобус. У разі блокування дверей розбийте вікна або відкрийте за інструкцією аварійний вихід (люк на даху або вікно). Допоможіть вибратися тим, хто не може зробити це самостійно.

Якщо під час руху ви помітите в салоні ознаки загоряння, гар, дим, негайно повідомте водієві. При пожежі закрийте обличчя тканиною, бажано змоченою водою, і дихайте через неї. Якщо в салоні є вогнегасник, використовуйте його для ліквідації вогнища загоряння.

Як тільки виберетеся, відійдіть від автобуса на деяку відстань. Викличте швидку допомогу і спробуйте надати першу допомогу постраждалим.

Якщо автобус впав в воду, постарайтеся затримати дихання і виплисти через вікна або двері.

Якщо автобус застряг або зламався на залізничних коліях, постарайтеся якомога швидше покинути автобус, навіть якщо в зоні видимості немає наближаються поїздів. Не сідайте в автобус, поки він не покине залізничні колії.

Copyright © . All Rights Reserved